Suriname - Reisverslagen van Tess van de Wal - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslagen van Tess van de Wal - WaarBenJij.nu

Suriname

Hoi!

Ik ga samen met Mark van Gestel over 1.5 week naar Suriname voor 4 maanden om daar een project voor school te doen.

Heel spannend, maar ik heb er ook ontzettend veel zin in!

Hier kunnen jullie mij volgen als jullie daar zin in hebben en lezen hoe het met me gaat en wat ik allemaal weer meemaak!

Veel plezier!

Liefs, Tess

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2014

Morgen

18 Mei 2014

Brownsberg en Katwijk

05 Mei 2014

Lobi Lafu, liefde lacht!

23 April 2014

vakantie met Bas, Mark en Charlotte!

31 Maart 2014

Onderzoek en Jeep safari
Tess

Hallo! Zoals jullie hebben gelezen is mijn naam Tess. Ik ben een aantal jaar terug in Brazilië geweest en heb toen een blog bijgehouden. Nu vertrek ik over een week naar Suriname! Ik vond het voor mezelf wel handig alle reisverslagen bij elkaar te hebben, dus houd ik gewoon deze link aan :) Hopelijk hebben jullie net zoveel plezier als ik!

Actief sinds 17 Maart 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14724

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 08 Juni 2014

Suriname

07 Juli 2010 - 12 Augustus 2010

Tess in Brazilië

Landen bezocht: